Mijn behandeling was, zoals altijd, fantastisch. Professioneel, vakkundig, comfortabel en gezellig. Ik kom al jaren en zal nog jaren komen. Dank je wel Annemiek!
Regina•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om een behandeling van de lieve Annemiek te krijgen. Even lekker summer proof zijn met harsen verven, een zalig masker en een heerlijke massage! Ik kijk nu al uit naar m’n volgende keer!
Vanessa•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Een heerlijk cadeautje voor mezelf. Echt genieten!
E.W.•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima service en goede uitleg over behandeling!
mevr.•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was weer een feestje. Vandaag de peeling met vitamine C en een heerlijke schouder- nekmassage van Marieke.