Professioneel, betrokken en ook nog gezellig. Kom al 45 jaar in deze salon.
Ine•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Voel mij in goede handen bij Annemiek en Marieke in hun adviezen met de behandelingen en producten.
Debbie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling, mijn huid voelt zo zacht en gehydrateerd. Dank je wel Annemiek 🥰
Regina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wordt altijd gezellig onrvangen er wordt ook altijd gevraagd hoe het met je gaat? Hele fijne mensen die je daar verzorgen👍
Ted•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer prettig behandeld. Bij Anne van Aken hangt altijd een ontspannen sfeer.
Deze keer begonnen met het laseren van mijn bikinilijn. Duidelijke uitleg gehad, nu hopen dat het na een aantal behandelingen inderdaad wegblijft. Ik heb er alle vertrouwen in.