Weer genoten van een heerlijke en fijne behandeling.
Corinne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve Marieke,
Jij weet altijd precies wat ik nodig heb! Niemand kan mijn wenkbrauwen zo mooi epileren en verven als jij. Met jouw professionele blik, gouden handen en warme woorden maak je van elke afspraak een klein verwenmoment. Ik kijk er altijd naar uit om bij jou in de stoel te zitten. Dankjewel voor je vakmanschap en lieve zorg!
Liefs,
Wendy
Wendy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
heerlijk weer!
Sandra•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
behandelingen zijn zeer effectief en ik ben zeer kundig en prettig geholpen
Carin•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel professioneel, betrouwbaar en klantvriendelijk!