heel fijne behandeling, gezellige en professionele sfeer, blij met resultaat vd behandeling, zeker een aanrader.
Behandeling door Annemiek van Aken•Zuurstofbehandeling
Iris•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Een heerlijk relax momentje in de deskundige handen van Marieke.
Irene•3 maanden geleden
Geverifieerde review
This was such a wonderful experience and discovery - a welcoming environment and a luminous, beautiful salon run by the kind Annmiek, whose approach and expertise immediately made me feel like I was in the best of hands. The facial (my first ever here) was pure relaxation, and left my skin glowing and rejuvenated, and its “owner” happy and fully satisfied with a result beyond expectations. I can’t wait to be back and try further treatments under Annemiel’s expert guidance.
Valentina•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer professioneel en erg vriendelijk. De behandeling heeft gelijk resultaat.