Ik heb de "ultieme glow in de zomermaanden" behandeling gehad van Annemiek. Wat een geweldige behandeling, Zeker aan te bevelen.
Nora•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke behandeling waarbij je een stralende huid van krijgt.
Simone•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling door Marieke was in één woord geweldig! Als soort van herboren kon ik op m’n gemak de Fred onveilig gaan maken …😎
Elise•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb weer genoten van de behandeling en jullie adviezen
Anja•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
altijd weer een super behandeling: veel aandacht en zorgvuldigheid en ook nog een heel gezellig gesprek. Ik word er blij van en ben zeer tevreden over het resultaat.