Heerlijke behandeling en zeer vriendelijke dames. Echte aanrader!
Crista•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top helemaal tevreden
Sylvana •ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het een heerlijke behandeling. Echt even genieten. Heel fijne producten en mijn gezicht ziet er niet meer dof uit. Ik glans helemaal en vooral de reactie van mijn vriend dat ik straal doet mij goed.
Ik werd ontzettend fijn ontvangen. Heel lieve vrouw en legt alles goed uit. Dikke 10 voor mij en heb gelijk een nieuwe afspraak gemaakt. Bedankt!!
Zoe•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Annemieke nam alle tijd voor uitleg en een hele fijne behandeling. Duidelijk verschil te zien en dit was nog maar de gewone basis behandeling. Zeker een aanrader.