Marieke heeft mij een passende gezichtsbehandeling gegeven. Naast de PCA treatment ook een retinol masker. Mijn huid voelt fijn aan en straalt weer!
Charlotte•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top. Relaxed.
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn behandeling heb ik als aangenaam en zeer relaxed ervaren . De Dames doen er alles aan om een speciaal zen moment te creëren. Zeker aan te bevelen.
Monika•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
prima behandeling op maat
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen
Tilleke•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel, schone, mooie salon en gastvrij.
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen