Altijd weer fantastisch en gezellig dankzij lieve Marieke haar skills en vriendelijkheid, voel mij weer netjes en nieuw 👍bedankt tot onze volgende afspraak topper.
Lieve groetjes Jolanda.
Jolanda•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk rustgevende en deskundige behandeling door Janneke : de Venus freeze
Vanessa•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vertrouwd goed
Tosca•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch. Prima behandeling. In een woord. Heerlijk.
Carla•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vorige week ben ik met mijn zoon bij Marieke geweest voor acne behandeling .
Ze was heel erg geduldig , ze gaf ons deskundige advies en tips wat we verder zelf moeten doen. De behandeling zelf was ook heel goed , echt een lieve en deskundige schoonheidsspecialiste die goede advies geeft!!