Microdermobrassie en zuurstof, ik kreeg de volgende dag meteen complimenten, wat zie je er goed uit. Super tevreden.
Behandeling door Annemiek•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een fijne behandeling, ik kom zeker terug!
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen
Lysanne•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer fijne ervaring, prettige behanding en een zeer vriendelijke dame.
Helaas is de behandeling financieel niet haalbaar.
Cellulitebehandeling
Sitih•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Niet de meest ontspannen behandeling, maar Annemiek doet het zo goed dat ik weer helemaal blij naar huis ging. Het is zeker niet pijnlijk en het verkoelende masker erna is zalig. Mijn gezicht en nek bleven diezelfde dag nog wat rood. De volgende is dat verdwenen en zie je al resultaat, een zachte huid en een gezonde uitstraling. Echt een aanrader om je gezicht een boost te geven.
Behandeling door Annemiek•Micro Needling
Vanessa•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon. Heel schoon en fijne ruimte. Ik word altijd fijn behandeld door Marieke.