Het is ,n prettige salon om te komen ,Je wordt gezellig ontvangen.
Annemiek en Marieke geven duidelijk advies welke behandeling het beste voor jouw gezicht of huid is.
Ik zou zeggen, ga eens kijken
Succes!
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen
Winny•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
de nieuwste treatment geprobeerd...... niets te veel gezegd door Marieke!!! heerlijke verwennerij ruim anderhalf uur lang.
Aanrader
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen
Titia•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel en met veel aandacht te werk
Micro Needling
Elena•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal super
Behandeling door Annemiek•Peeling
Sabrina•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling met het nieuwe merk was geweldig!
Volgende behandeling ermee weer gepland
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen