PCA dieptereiniging gehad. Huid weer vrij van oneffenheden en straalt.
Naast de vakkundigheid van Marieke zijn de verwarmde behandelstoelen ook heerlijk.
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen
Charlotte•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel en persoonlijk
Facials / Gezichtsbehandelingen
Elena•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer een geweldige behandeling!
Behandeling door Annemiek•Facials / Gezichtsbehandelingen
Brigitte•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Al 9 jaar met plezier naar jullie toe! Top behandelingen, goede adviezen, kortom: ik raad het iedereen aan!