Na jaren weer naar Anne van Aken, heerlijk! Goede en zalige behandeling, helemaal tevreden!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
..
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen
Chan•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
..
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Als ik niet goed weet te kiezen uit het behandel assortiment, weet Marieke altijd de juiste keuze te maken. PCA alternatieve behandeling was fijn. Vooral de gezichtsmassage terwijl masker introk.
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen
Charlotte•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
It has been a very positive experience for me and I would highly recommend this place.