Ik kom al jaren in deze salon: professioneel, modern, superaardige medewerkers en heerlijke producten! Een cadeautje aan jezelf
Behandeling door Annemiek•Facials / Gezichtsbehandelingen
Regina•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Great as always!
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen
Andra•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Al ruim 7 jaar super tevreden en mooie huid gekregen door PCA en Venus/micro needling behandelingen!
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen
Titia•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Annemiek is ultimate professional. I am always satisfied.
Behandeling door Annemiek•Facials / Gezichtsbehandelingen
Darlene•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst ervaring gehad met Icoone behandeling. Janneke was zeer deskundig en zeer vriendelijk. Prima ontvangst. Alles heel goed uitgelegd : wat ze ging doen , hoe het werkte en wat ik als resultaat kon verwachten.
Afijn een hele goede ervaring.