Heb verschillende salons bezocht nadat ik jarenlang in dezelfde ben behandeld en zeer tevreden was. Helaas ging mijn schoonheidsspecialiste met pensioen.
Ben bij Marieke uiteindelijk via via terechtgekomen en niet meer weggegaan!
Aanrader!
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen
Yvonne•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd, geweldig
Behandeling door Annemiek•Facials / Gezichtsbehandelingen
Charlotte•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Marieke heeft me een fijne pot shiseido geadviseerd
Voor mijn huid , deze is heerlijk !
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen
Fenny•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Als je van een rustige zeer schone en prachtig ingerichte salon houdt met professionele schoonheidsspecialistes dan is dit jouw adres .
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen