De behandelingen doen echt iets voor je , de huid blijft nog dagen erna stalend .
Facials / Gezichtsbehandelingen
Fenny•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling!
Gezichtsbehandelingen tieners
Annabel•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goede ervaring bij Anne van Aken, denken fijn mee!
Peeling
Iris•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De handelingen werden goed en vriendelijk vertelt en uitgelegd.
Er was voor mij ook ruimte om vragen te stellen.
Ik heb er van genoten, dit was voor mij mijn eerste pca behandeling, heel fijn.