Het is altijd heerlijk om hier een behandeling te krijgen. Gastvrije ontvangst in een mooie, schone salon. De behandeling is zeer deskundig en fijn.
Kortom, de ideale manier om te relaxen en als herboren weer naar buiten te wandelen! Dikke aanrader dus!
Behandeling door Annemiek•Peeling
Els•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn huid ziet er weer heel mooi uit.
Behandeling door Annemiek•Laserbehandeling - huidverjonging
Simone•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Diolite Laser behandeling heeft een goed resultaat. Janneke werkte secuur en zorgzaam.
Laserbehandeling - huidverjonging
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zorgzaam en vriendelijk!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom er graag. Voel me er veilig en gewaardeerd.
Kom er blij uit mat een perziken huidje en kan de wereld weeraan!