Ik heb een Meso behandeling gehad. Mijn gezicht ziet er super mooi uit.
Behandeling door Annemiek•Facials / Gezichtsbehandelingen
Simone•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Veel kennis, ervaren/allround, maatwerk, meedenkend, flexibel, prettig in de omgang. Doen dus!
Behandeling door Annemiek•Facials / Gezichtsbehandelingen
Marga•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
De 10e en voorlopig laatste behandeling met de Icoone. Ben heel tevreden en kan het iedereen die weer wat strakker wil worden en in model wil komen aanraden. Janneke begeleidt je op een aardige manier en motiveert je tot meer bewegen en gezonder eten als je dat prettig vindt. Aanrader!’
Cellulitebehandeling
Charlotte•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke en rustgevende gezichtsbehandeling gehad.
Behandeling door Marieke•Peeling
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
De 9e Icoone behandeling, prima resultaat, heel blij met de verbeteringen, het stimuleert ook tot een gezondere leefstijl, Charlotte