Goede behandeling gehad met veel informatie. Salon is prachtig en Annemiek was erg kundig en aardig. Ik heb de volgende alweer geboekt!
Behandeling door Annemiek•Body scrub
Mo•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
de nieuwe Icoon - bindweefselmassage - ondergaan. In combinatie met de Venus zag ik er weer stralend uit! Zo'n behandeling als onderhoud raad ik iedereen aan!
Behandeling door Marieke•Cellulitebehandeling
Titia•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
De vierde Icoone behandeling. Prachtig resultaat.
Voor iedereen die net wat meer wil, DOEN
Charlotte
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen
Charlotte•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was altijd zo onzeker met mijn vlekken in mijn gezicht . Met de PCA behandelingen en de M-line behandelingen.
Heb ik weer een glimlach van oor tot oor.
Ik straal
Bedankt Annemiek
Behandeling door Annemiek•Facials / Gezichtsbehandelingen
jolyn•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Janneke is een hele grote aanwinst voor de schoonheidssalon. Ze heeft mij de derde Icoone behandeling gegeven. Het apparaat en Janneke zijn top, Charlotte