Zeer kundige uitleg gehad over de behandeling. Goed gevoel hier bij!
Behandeling door Annemiek•Laserontharen
Jelmer•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een fijne sfeer is er in deze salon! Annemiek legde alles heel goed uit en ik voelde me heel erg op mijn gemak. Ik kom zeker een volgende keer terug :)
Behandeling door Annemiek•Gezichtsbehandelingen tieners
Renée•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi salon aardige mensen en de behandeling was top!
Behandeling door Marieke•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Carla•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
De zuurstof behandeling is echt een aanrader!
Behandeling door Annemiek•Facials / Gezichtsbehandelingen