Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik ben zeer tevreden over mijn behandeling. Nerina is super aardig, professioneel en heeft veel kennis van huidbehandelingen. Ze neemt de tijd, geeft goed advies en stelt je op je gemak. Echt een topvrouw! Zeker een aanrader.”Groetjes Mely
Mely •ongeveer 23 uur geleden
Geverifieerde review
Alles naar wens gegaan.
Carmen•3 dagen geleden
Geverifieerde review
Heerlijke voetverzorging gehad met weer prima mooi gelakte nagels!
Caroline•4 dagen geleden
Geverifieerde review
Was weer een fijne behandeling en gezellig geklets met Nerina!
Bij Huidkliniek Nerina in Ridderker werken wij samen met u aan een gezonde en stralende huid.
Of u nu komt voor huidverbetering, ontspanning of specialistische behandeling, bij ons staat uw welzijn altijd centraal.