Vandaag weer wenkbrauw weer laten verzorgen door Michelle 😁. Die zijn weer netjes verzorgd in model.
Behandeling door Michelle•Wenkbrauwen - threaden
Urmia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Was weer top, kom elke keer weer terug voor een behandeling
Behandeling door Michelle•Vrouwen harsen - Brazilian
Tessalina•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Natuurlijk! Hier is een voorbeeld van een positieve recensie voor een huidkliniek:
---
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
"Mijn ervaring was werkelijk fantastisch! Vanaf het moment dat ik de deur binnenstapte, voelde ik me al op mijn gemak door de vriendelijke en professionele staff. De kliniek is modern en zorgvuldig ingericht, wat bijdraagt aan een ontspannen sfeer.
De huidtherapeut is zeer deskundig en vriendelijk...