Vriendelijk, efficiënt, grondig, gezellig en aanspreekbaar. Zeker niet vervelend om te gaan. Geen spijt van gehad. Ben er blij mee.
Tot zover bedankt Natasa. Gr. L
Behandeling door Natasa•Laserontharen
L•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele vriendelijke dame die je op je gemak laat voelen en goed advies geeft
Behandeling door Michelle•
LaserontharenToon alles…
Nadia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het mwuah. De salon ziet er niet heel mooi uit en de behandeling was oké.
Behandeling door Michelle•Facials / Gezichtsbehandelingen
Milou•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne en professionele dame, snelle en goeie service. Top zaak zou ik zeggen. Elke x weer ben ik keurig behandeld .
Behandeling door Michelle•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jimmy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik rij elke maand 1,5 uur voor mn behandeling bij Michelle en heb het er zeker voor over! Nergens zulke goede kwaliteit ervaren