De behandeling was een aangename ervaring, mede omdat er steeds verteld werd wat er ging gebeuren. Het resultaat is een heerlijk diep gereinigd gezicht.
Els•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom zeker terug. Erg blij met de behandeling en de producten die mij geadviseerd zijn!
Michaela•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Samen met mijn schoondochter een duo behandeling gedaan. Wij werden echt verwend door Ingrid en Gina. Fijne behandeling met fijne producten.
Dionne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn en professioneel geholpen. Fijn om te weten dat er goed met mij wordt meegedacht in huisverbetering. Bedankt dames!