José werkt nauwkeurig en het eindresultaat is prachtig. Ik verlaat de salon elke keer met mooie, verzorgde nagels.
Behandeling door José
Lisa•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben weer blij met me nagels.
Behandeling door José
Marloes•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Luistert goed en resultaat was weer top. Tot de volgende.
Behandeling door José
elise•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg tevreden met het opvullen van mijn wimpers. Werkt nauwkeurig en snel, en het resultaat is prachtig en natuurlijk. Mijn wimpers zien er vol en verzorgd uit, zonder zwaar aan te voelen – absoluut een aanrader!