Ik kom al 1jaar bij deze praktijk. Ben altijd netjes en professioneel behandeld.
Behandeling door Cristina•Mannen harsen
Jeredson•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Christina is vriendelijk, snel en goed
Behandeling door Cristina•Vrouwen harsen - benen
Tink•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom bijna een jaar bij Christina ze neemt alle haren mee en luistert naar je wensen.
Behandeling door Cristina•
Vrouwen harsenToon alles…
Samantha•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super ervaren en professioneel maar toch gezellig. Christina kan precies en snel werken en kletsen tegelijk. Elke keer weer heel blij met het gladde resultaat.