Weer erg prettig ervaren. Goede tips en adviezen meegekregen. Erg blij dat ik aan waxen ben begonnen!
Behandeling door Cristina•
Vrouwen harsenToon alles…
Farahnaz•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Christina is erg vakkundig, maar ook aardig en zorgzaam. Ze stelt je op je gemak en gaat gronding en uitvoerig te werk. Ze ligt al haar stappen toe en is hygiënisch!
Behandeling door Cristina•Vrouwen harsen - benen
Natasja•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste salon waar ik ben geweest.
Behandeling door Cristina•Vrouwen harsen
Sjelema•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Al 4 jaar vaste klant!
Behandeling door Cristina•Vrouwen harsen
Melissa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden over de eerste keer! Ze was erg lief en meelevend!
Daarnaast ook zorgvuldig te werk gegaan!