Christina is een super leuke en aardige vrouw! Ze is niet alleen heel goed in de uitleg, maar in het begrip en houd enorm veel rekening met je. Ze is erg zorgvuldig en hygiene en staat voor hoge kwaliteit!
Behandeling door Cristina•Vrouwen harsen - benen
Natasja•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer een geweldige behandeling gehad
Behandeling door Cristina•Vrouwen harsen - benen
Xaviercha•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd, perfect. Cristina neemt altijd de tijd voor je.
Behandeling door Cristina•Vrouwen harsen
Chels•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon waar ik me erg prettig voel. Kom er graag. Christina is zeer vriendelijk en vakkundig.