Was me eerste keer bij Cristina, super leuke vrouw en heel vakkundig.ga zeker vaker bij haar
Behandeling door Cristina•Vrouwen harsen - benen
Hafida•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon goed!
Behandeling door Cristina•Mannen harsen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top
Behandeling door Cristina•Vrouwen harsen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben een vaste klant en zal ik ook blijven!
Behandeling door Cristina•Vrouwen harsen - benen
Lucia•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al jaren klant bij Cristina, en ik ga altijd met een super tevreden gevoel weg na een behandeling, ze is ook zeer begripvol wat betreft de planning. Ik vind haar een topper als persoon maar ook als medewerker.