Christina is erg professioneel, goed in haar werk. Ze steld je gerust en ze ontwikkeld zich ook in nieuwe behandelingen rondom het harsen en huidverzorging. En ze werkt met fijne materialen.
Behandeling door Cristina•
Vrouwen harsenToon alles…
Soriena•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super leuke lieve vrouw die je echt op je gemak stelt!
Behandeling door Cristina•Vrouwen harsen - benen
Mariëlle•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede professionele behandeling. Christina heeft al haar diplomas en is ook nog heel sociaal. Kom er al jaren met plezier.
Behandeling door Cristina•Mannen harsen
W.•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vindt het een fijn gevoel
Behandeling door Cristina•Vrouwen harsen
Pamela•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al 6 jaar vaste klant bij Cristina, zij is de beste en zou nooit meer een ander willen!