Proffessioneel en vriendelijk! Ik raad het zeker aan!
Styling door MAYYAR MANSOUR•Vrouwen knippen
Müzeyyen•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Alles goed
Styling door Nazmi•Vrouwen knippen
Manju•2 maanden geleden
Geverifieerde review
İlker bey ve ekibi ( nazmi bey) herkes çok kıymetli herkes çok titiz ve düşünceliydi , ben ilkkez gittim kendi tercihimdi bu kuaförü seçmek , gözüm kapalı emanet ettim kendimi çünki bunun güvenini çok hissediyorsunuz.Başarılarınız daim olsun
Styling door Ilker Tekin•
Kleuren - volledigToon alles…
ayten alkan•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Erg proffesioneel. Denken met je mee en zeer vriendelijk. Resultaat kleur en knippen erg tevreden
Kleuren - volledigToon alles…
Zakia•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom altijd daar .Ze zijn deskundig en vriendelijk. Altijd ben blij met mijn haar naar huis gaan.