Eerste keer bij Sandra, desondanks had ik al snel het gevoel dat ik er al vaker was geweest.
Duidelijke communicatie en voelt goed aan waar er extra aandacht nodig is tijdens de massage.
( hoofd,nek,schouders)
Behandeling door Sandra•Ontspanningsmassage
Nicole•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne ervaring, Sandra nam echt de tijd en ruimte om goed aan te voelen wat nodig/prettig voor mij was
Behandeling door Sandra•Therapeutische massage
Lisa•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfecte massage gehad, goeie sfeer, korte intake om evt. bijzonderheden of wensen te bespreken, neemt echt de tijd. Kom zeker nog eens terug!