fijne masseuse, neemt de tijd en luisterd naar je behoeften. zeer prettig ervarenm ben nu voor de 2e keer geweest
Behandeling door Sandra•Sportmassage
Leticia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Sandra heeft een fijne manier van masseren. Ze is rustig en luistert goed, naar wat verteld wordt en wat het lichaam aangeeft
Marloes•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Warme ontvangst in een fijne rustige ruimte. De massages ervaar ik als zeer aandachtig en vertragend. Voel me na afloop heerlijk ontspannen. Dankjewel Sandra!!
Marieke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Al een paar keer geweest en altijd fijne behandeling. Je voelt je op je gemak. Sandra luistert naar je en past daar de behandeling op aan. Ik ga altijd met meer energie naar huis.
Marja•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn de massages van Sandra en eigenlijk krijg je precies datgene wat je nodig hebt😉