Net als de vorige keer, prettig ontvangen en naar de klachten geluisterd, de behandeling daarop aangepast en heerlijk ontspannen.
Behandeling door Sandra•Ontspanningsmassage
Kevin•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
prettige massage gehad
Carmelita•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne massage gehad. Sandra weet echt wat ze doet.
Frieda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De massage was pure ontspanning van begin tot eind. De behandeling voelde liefdevol en gaf me een diep gevoel van rust. Tijdens de massage kon ik me volledig overgeven aan het moment, waardoor ik in totale ontspanning verkeerde. De zorgvuldige aanraking en warme sfeer maakten deze massage echt bijzonder. Een perfecte manier om even helemaal tot jezelf te komen en te ontspannen!