Erg blij met het resultaat! Lydia is een ontzettend leuke vrouw, dus het was ook nog eens gezellig. Ik kom zeker terug :)
Gelnagels
Martine H.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Patricia,,voel je je direct op je gemak..Ze is een vakvrouw,die zoveel warmte uitstraalt,dat je je direct thuis voelt in de salon!Verder weet ze ptecies waar ze mee bezig is en voel ik mij verzekert in haar kundige handen.Ze werkt ook vlot door...dus verspilt haar of haar cliënten hun tijd absoluut niet..Voor mij géén andere kapsalons meer!
grtjs Lisette
Styling door Patricia•Black hair
Lisette Comvalius•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig bij Patricia! En natuurlijk perfect geknipt!
Styling door Patricia•Vrouwen knippen
Wendeline•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie nieuwe locatie en zoals altijd fantastisch geholpen door Patricia.