the experience was very nice the staff was very sweet but the results weren't as good as I was expecting but it was very nice overall
Wimper permanent
Sarpsirin•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd warm ontvangen. Prettig geholpen.
Wimper permanentToon alles…
Vanessa•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Patricia is geweldig met haar! Ze heeft mijn haar binnen no time mooi gefohnd en gekruld. Ik was heel blij met het eindresultaat en heb nog dagen ernaar genoten van mijn haar :)