Gister had ik voor het eerst Brazilian Wax gedaan, en ik was hartstikke nerveus. De persoon die me heeft gewaxt is Najla. Ze is GEWELDIG, ze stelde me op mijn gemak, gaf me advies en ik ben hartstikke blij met het resultaat. Heb gelijk de volgende afspraak gemaakt.
Vrouwen harsen - benen
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Everyone was really nice and the service was perfect!
Behandeling door Patricia•Wenkbrauwen - threaden
Carlotta•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Patricia•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Love it!
Gellak manicure
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer wimper lifting en ik ben heel blij met het resultaat! Ik werd goed ontvangen en geholpen door Bo, stap voor stap ging ze me uitleggen wat ze allemaal deed met mijn wimpers. Top service! Ben super blij en kom zeker terug!