Vriendelijk personeel, goede sfeer.
Ik ben goed geholpen en erg tevreden!
Wenkbrauwen - threaden
Priscilla Naaktgeboren•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer bij Inches. Ik vind het altijd mooilijk om een goeie kapper te vinden voor mijn krullenbol maar ik blijf (nu een paar dagen later) wel te vreden met mijn haar. Ik kom zeker terug!
Styling door Patricia•Vrouwen knippen
Isabel•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
was perfect, super vriendelijk personeel, echt een aanrader
Gellak pedicure
Vanessa•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen! Kom vaker terug!
Styling door Patricia•Vrouwen knippen
Nina •bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer weer gezellig en altijd goed geholpen. De nagels voor mijn trouwerij waren perfect..!