Super fijn geholpen en duidelijke uitleg gekregen voor mijn eerste keer pedicure met gellak
Pedicure
Mandy•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Patricia was een zeer goede professional en echt gastvrij! Ik deed threading op mijn wenkbrauwen en bovenlip en ik ben zeer tevreden. De plaats is schoon en zeer stijlvol, ik raad het echt aan!
Behandeling door Patricia•
Gezicht threadenToon alles…
Marta•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
I came to the salon because I had a serious nail emergency and Nessie did such a wonderful job, she did it better than the previous salon I went to! Can't wait to go back and choose a new set (the variety is pretty impressive). The other staff was also warm and welcoming, a very well deserved 5 stars! Thank you!