ik had een leuke ervaring heel aardig. ik vind me wimpers ook mooi gelukt.
Wimper permanent
Dilara•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer tevreden
Wimperextensions
Erika•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Nessie did a great job! Fixxed the aweful acrylic nails someone else put on me and made my hands pretty again. Definitely coming back!
Gelnagels
Megan wennekers •ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor mijn eerste gezichtsbehandeling was dit super! Kim was erg aardig en gaf een ontspannen behandeling. ik heb er erg van genoten en zeker een aanrader!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Eline•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Niet de goedkoopste maar zeker wel de beste.
Sfeer, kundigheid, lekkete koffie en ze weten eat ze doen.