Ik kon heel gemakkelijk met de kapster overweg dus dat was heel fijn. Ook luisterde ze naar wat ik precies wilde.
Styling door Patricia•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Wonderful -- totally recommended. Great service and a great haircut.
Styling door Patricia•Vrouwen knippen
Stacy•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Ook deze keer weer: aandacht is alles! En dat geeft Patricia in advies, haar techniek en de glimlach!
Styling door Patricia•Vrouwen kleuren
Elles•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Great pedicure at very nice salon. Will definitely go back.
Pedicure
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Beautiful salon, great atmosphere and I love my haircut! Booked very last minute but that was no problem at all, prices are more than fair for such good service!