Was heel fijn ik raad het iedereen in mijn netwerk aan. Het is een fijne plek en de mensen zijn er hartstikke gastvrij.
Behandeling door Nicky•Pedicure
Anoniem•8 maanden geleden
Geverifieerde review
It was great. My feet are super soft now.
Petra •8 maanden geleden
Geverifieerde review
Helemaal perfect.voor herhaling vatbaar.prijs kwaliteit is prima.danes zijn erg vriendelijk en gastvrij.
Behandeling door Jane•Gellak manicure
Rinee•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel goed en netjes behandeld. Ik raad ze zeker aan
Behandeling door Ying•Pedicure
Richaia•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Had a great treatment🙂👍I am very satisfied again, nice ladies. Beautiful salon, and a pleasant atmosphere. Worth repeating. I have become a regular customer🙂👍