Iedereen was super lief waardoor je je al gelijk thuis voelt. Massage was heerlijk
Behandeling door Ying•Rug-, schouder- en nekmassage
Emmy•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfect manicure + BIAB by Arisiana, as usual!
Behandeling door Arisiana•Builder gel manicure
Gamze•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik vond dat de spullen die er werden gebruikt niet erg hygiënisch, maar ziet er wel mooi uit
Behandeling door Arisiana•Gellak pedicure
Frédérique•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Super happy with my nails! Arisana worked really detailed which i loved and she took her time. Everyone there was really friendly and i loved the vibe. Its been 1 week and my nails are still looking amazing. None of them chipped or broke, which says a lot about the quality and work.