De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
69 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Kom al jaren bij Loks. Was na de overname door Indy even aftasten. Het is wel je kapper toch? Maar super tevreden met Indy en het resultaat.
Toon reactie salon...
Indy werkt mijn grijze uitgroei bij met een mooie donker bruine kleur, die niet verkleurd (rood/rossig) onder invloed van o.a. de zon. Ze let op details en vraagt eerst goed uit wat precies je wensen zijn. Aanrader!
Toon reactie salon...
Indy is geweldig! Een kapper die je fijn en op je gemak laat voelen. Ze heeft veel ervaring en het is altijd als thuiskomen. Koffie of een wijntje alles kan. Altijd mega blij met mij haren.
Toon reactie salon...
Prachtig geknipt, kijk elke keer weer blij in de spiegel. Goed advies
Toon reactie salon...
Afspraak gemaakt met Indy om te kijken hoe we het aanpakken om vlechten te plaatsen. Het gesprek was heel informeel en gezellig, maar meteen ook professioneel. Indy legt uit hoe ze het wil aanpakken. Spannend! Met een goed gevoel ga ik naar huis.
Toon reactie salon...