Loved my experience! Indy was friendly, and the haircut was done really well. I left the salon satisfied and will definitely be back in a few months :)
Styling door Indy•Vrouwen knippen
Rebecca•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Indy gaf een aanbeveling op basis van mijn wensen en knipte mijn haar goed.
Styling door Indy•Vrouwen knippen
Eliz•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I almost never leave a salon completely happy - but Indy worked her magic and I LOVE the way my hair turned out. She listened to my needs and addressed my concerns. A lovely person and talented hairdresser. Could not recommend more!
Styling door Indy•
Vrouwen knippenToon alles…
Paola•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Recommended! She knows what I want and I got exactly what I expected! loveee