The Pedicure was excellent and I loved the results! My feet were super happy haha. However, it is a bit heavy on the pocket. But I guess all good things come at a cost so I would definitely visit again!
Behandeling door Jui : )•Pedicure
Sanika•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerst is het alles losmaken en dat is niet perse ontspannen maar wel heel fijn voor stroeve spieren. Daarna ontspannen en genieten
Behandeling door Atid•Ontspanningsmassage
Maartje•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne Thaise massage gehad. Er werd gevraagd of ik een zachtere of hardere massage prefereerde en tijdens de massage werd vaak gevraagd of alles oké voelde. Kreeg uitgebreid de tijd om me om te kleden en na afloop nog een glaasje water, thee of koffie. Ik kom zeker terug!
Thaise massage
Lisa•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele prettige salon en hele goede massage. Mijn heup/ bil zaten al lang behoorlijk vast. Na de behandeling van Ploy kan ik weer normaal lopen.
Behandeling door Muay•Thaise massage
Esther•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele goede deep tissue drukpunten massage! Beetje pijnlijk soms maar daardoor erg effectief!
Behandeling door Bee•Rug-, schouder- en nekmassage