It was an excellent experience it helped me a lot. I was feeling much better after the session!
Behandeling door Bee•Rug-, schouder- en nekmassage
Anna•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede pedicure en Pim is een leuk mens, net als de andere vrouwen die daar werken. Goed en gezellig, een aanrader dus
Behandeling door Ridier•Pedicure
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Really good experience!
Behandeling door Ridea•Rug-, schouder- en nekmassage
Evi•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn, ze wist al mijn knopen meteen te vinden. Geen poespoes met veel gepraat, lekker to the point. En je kon het ook goed aangeven als er wat oncomfortabel was.
Behandeling door Bee•Rug-, schouder- en nekmassage