Ik ben voor het eerst bij Damla geweest. Ze is erg rustig en doet haar werk heel goed. Ze werkt professioneel, betrokken en in een schone omgeving. Ik kom hier zeker nog een keer terug. Absoluut een aanrader! 😊 Ayfer.
Ayfer•19 dagen geleden
Geverifieerde review
.
bryanna•23 dagen geleden
Geverifieerde review
Eerste keer russian manicure gehad en het is een absolute aanrader! Naast zorgvuldige behandeling van mijn nagelriemen kreeg ik een goed verzorgende scrub met een heel aangename geur! Ik kom zeker terug!