Zo heerlijk, echt en ontspannen. Elke maand weer een feestje.
Eva•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Was weer een heerlijke behandeling. Inge is heel vriendelijk en laat je op je gemak voelen. Ik ga er al een tijdje om de 6 weken er naartoe en tot nu bevalt het me prima 😊
Sangita•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd jammer als de behandeling weer klaar is. Inge is kundig en heeft een heerlijke rust in zich die ze heel goed kan overbrengen in de behandeling. Heel erg bedankt weer voor de fijne behandeling en tot de volgende keer :-)
Joost•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Inge is zeer professioneel. Ze straalt rust uit en weet elke vezel in het lijf te ontspannen.
Anita•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Inge werkt zowel intuïtief als methodisch vanuit haar expertise. Het is fijn dat ze eerst goed kijkt hoe het is met mijn huid, en op basis daarvan kiest wat de gepaste behandeling is. Dat is altijd in een fijne, kalme en warme sfeer, vanuit de rust die Inge uitstraalt.