Het was heerlijk relaxen bij Inge. Na de gezichtsbehandeling voelde mij gezicht weer fris en geboost. Kijk weer uit naar de volgende 😊
Sangita•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling het was professioneel en gelijk ook heel persoonlijk aangepast aan mijn situatie.
Vervolg afspraak al gemaakt!
Annemieke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor mij is Inge de beste specialiste van allemaal. Ik reis er een ruim uur voor omdat zij mijn huid kent en zijdezacht en voedend kan maken. ik beveel haar ter harte aan.
Tineke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
De massage bij Inge was wederom heerlijk!
Sacha•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Inge is een fijne persoonlijkheid en zij werkt rustig en kundig. Haar behandelingen zijn voor mij heel prettig. Daarbij maakt Inge gebruik van mooie producten die biologisch zijn wat ik zelf erg belangrijk vind.