Zo heerlijk de massages bij Inge. Een aanrader om fysiek en mentaal te ontspannen.
Eva•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke nieuwe plek. En behandelingen even goed als altijd. Nieuwe kruidenpeeling geprobeerd en dat lijkt een aanrader!
Patricia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn
Vivian•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een behandeling bij Inge is altijd een fijn moment van ontspanning. Ze werkt met veel aandacht en zorg, en haar rustige aanwezigheid maakt het makkelijk om echt even tot rust te komen. Bovendien is ze zeer deskundig en kiest ze zorgvuldig de producten die goed aansluiten bij de behoeften van mijn huid. Dat zorgt niet alleen voor een prettige ervaring, maar ook voor een huid die er beter uitziet en aanvoelt. Een absolute aanrader.
Marina•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een prachtige nieuwe salon! Zo rustgevend, stil en mooi. En een verwarmde behandeltafel, wat een verwennerij. Ik werd al ontspannen van dat alles, en moest behandeling nog beginnen :) Ik kwam voor bindweefsel massage van gezicht (top voor de ouder wordende huid), wimpers verven en wenkbrauwen. Alles was top, zoals altijd.